2. DÜNYA SAVAŞI - HIZLANDIRILMIŞ VERSİYON

💥 HOİ4 : No Step Back`i edinmek için. : play.heartsofiron.com/YusufKa...
💥 Sizlere yeni genişleme paketi NO STEP BACK`i takdim etmekten gurur duyarız.


💰 Kanal`a katılın: trburn.info...
🔔 Kanal`a abone olun: trburn.info...
🗽 İnstagram: yusufkayaal...
🔴 Twitch: www.twitch.tv/yusufkayaalptw
💭 Twitter: YKayaalp07
🎮 Discord: discord.gg/YusufKayaalp
🔷 Facebook: YusufKayaalp07

📬 İletişim (For business): yusufkayaalpiletisim@gmail.com

🎥 Yusuf Kayaalp Tüm Videoları: trburn.info...

🎞️ Öneri Video: trburn.info/ex/video/oJnYlKyCYndhZaQ
🎞️ Öneri Video: trburn.info/ex/video/d4vPpHuldnh_i2E
🎞️ Öneri Video: trburn.info/ex/video/gWvSpKVqdJuYfKQ

🧠 İlham Kaynağı: trburn.info

🖊️ Yusuf Kayaalp`in kalemi: bit.ly/32mdyxh

🛠️ Bu videolar nasıl yapılıyor?
🎙️ Mikrofon: bit.ly/2AbSpdR
🖥️ Programlar: adobe.ly/3cHZlg2

📸 Görseller;
Freepik: bit.ly/379puTP
Shutterstock: shutr.bz/30fAXzT

🎵 Müzikler ve Ses efektleri
bit.ly/2A2JITi
bit.ly/2AeKI6B
bit.ly/378uIz8

🔎 Kaynak;
📠 Metin;
📁 Arşiv;

📌 Videoların ve tasarımların hiçbir şekilde başka bir mecrada paylaşılmasına izin vermiyoruz. Bu konuyla ilgili iletişime geçin.

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...

YORUMLAR: 1 927

  • Yusuf Kayaalp
    Yusuf Kayaalp2 aylar önce

    Sizde Stalin’i mevlasına kavuşturmak istiyorsanız : play.heartsofiron.com/YusufKayaalp

  • MURAT GAMES

    MURAT GAMES

    5 gün önce

    YUSUF KAYAALP ABI

  • MURAT GAMES

    MURAT GAMES

    5 gün önce

    YUSUF KAYAALP ABI

  • Murat Çınar

    Murat Çınar

    12 gün önce

    Kral senin sayende tarih sınavı çok güzel geçti allah razı olsun

  • Mustafa Ciğer

    Mustafa Ciğer

    Aylar önce

    kavuştu abi oldumu

  • 乃arış

    乃arış

    Aylar önce

    3:13 Ne Zaman Çalsa Ruslar Geliyor

  • Ehtimal Bey
    Ehtimal Bey2 aylar önce

    2ci Dünya savaşının ekmeğini en çok yiyenler: 1.Amerika 2.İngiltere 3.Call of Duty 4.Yusuf Kayaalp

  • Birlesmia Kafkazya cumhuriyyeti

    Birlesmia Kafkazya cumhuriyyeti

    Gün önce

    @Ehtimal Bey xruşov deyilir qaqaş Yakupa necə ceykıp demirsense Xruşovada Kruşçev demə!

  • Birlesmia Kafkazya cumhuriyyeti

    Birlesmia Kafkazya cumhuriyyeti

    Gün önce

    Ve battlefield

  • Tweener

    Tweener

    3 gün önce

    tarihi bana sevdiren adam bu yusuf kaya alp vay a q

  • a

    a

    18 gün önce

    @Lawlace 5.Maxmarine

  • Ahmet Belber

    Ahmet Belber

    25 gün önce

    5. war thunder

  • muffin
    muffin2 aylar önce

    Eger bulundugunuz takim yenilmeye basliyorsa yenen tarafa katilin (italya)

  • Birlesmia Kafkazya cumhuriyyeti

    Birlesmia Kafkazya cumhuriyyeti

    Gün önce

    @WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE Çhurçil savaşı sovyetkere çekip ustündeki baakıyı atlatmak ve başarılıda oldu almanya kaybetdi ve sovyetlerde 20 milyon insan öldü

  • YusuFKusuR

    YusuFKusuR

    25 gün önce

    @WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE Almanya zaten İngiltere ye barış antlaşması sunmuştu Sovyet Savaşı'ndan önce ancak İngiltere Almanya ile barış yapılırsa Almanya bütün ordularını doğuya götürüp sovyetleri yenebilirdi ancak İngiltere barış yapmayarak Alman ordularının Fransa da kalmasına sebep oldu böylece Almanlar Sovyetlere karşı hem daha güçsüz oldu hemde kışın gelmesi fln Sovyetlere yenildi sonra ise Amerika ve İngiltere ye

  • WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE

    WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE

    Aylar önce

    @Dolly Eğer Almanya isteseydi barış anlaşması yapılabilirdi.Çünkü Fransa düşmüş,durmadan gemileri yok oluyor,böyle oluncada ekonomiside çok zarar görüyordu.

  • Dolly

    Dolly

    Aylar önce

    @WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE Churchill barış anlaşması yapmaz gibi adam akıllı

  • WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE

    WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE

    Aylar önce

    @Eren Çetin Ağlasın ingilizle anlaşma yapmayarak kendi ayağına sıktı .d

  • Diana.'
    Diana.'2 aylar önce

    "Verin yetkiyi görün etkiyi." - hitler Ödlxçdşxçsşlcpsöd

  • TUNA GÜVEN

    TUNA GÜVEN

    23 gün önce

    Stalin: Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye Tasfiye

  • Recep Tayyar Vergi SİKEN’inGöt kılı

    Recep Tayyar Vergi SİKEN’inGöt kılı

    Aylar önce

    @Enes Yamaç Recep tayyar Vergisokan

  • Enes Yamaç

    Enes Yamaç

    Aylar önce

    "Verin Yetkiyi Görün VERGİYİ." - Recep Tayyip Vergidoğan

  • Closry Mlbb

    Closry Mlbb

    Aylar önce

    Uzun adama bir laf gitti gibi 😁

  • murat sert

    murat sert

    2 aylar önce

    güldür güldür de esnafın partilere sattığı sözler :ASDASDASDD

  • Wüstenfuchs
    Wüstenfuchs2 aylar önce

    Yusuf Abi, 2. Dünya Savaşı ile ilgili videolar yapmaya devam edeceksen lütfen doğu cephesi, fransa cephesi, kuzey afrika cephesi, gibi videolar halinde yapar mısın. 15dk'da 2. dünya savaşını nasıl anlayalım

  • Eren Çetin

    Eren Çetin

    2 aylar önce

    DFT Tarih izle.

  • husamettin yorgancı
    husamettin yorgancı2 aylar önce

    videounu %10 u almanyanın gelişmesi , %20 si stalinin paranoyaklığı, %5 hirohito japonyası %5 allies , %10 the great purge %50 hearts of iron 4 no step back dlc

  • Emir Bostan

    Emir Bostan

    2 aylar önce

    Çok doğru

  • Hasan Ali Coşkun
    Hasan Ali Coşkun2 aylar önce

    Hitler her seferinde İngiltere'nin üzerine gitmeyip Rusya'ya daldığında nedense içim acıyor

  • BeytoJK Edit

    BeytoJK Edit

    Gün önce

    @Fvogy o ABD ye savaş açlamdı Japonlar ABD nin Hawai adasını bombaladı Abd japonyaya japonya Abd ye Hiitler Abd ye Abd Hitler e savaş açtı

  • Fvogy

    Fvogy

    Gün önce

    Amerikaya savaş açması onu bitirdi.

  • BeytoJK Edit

    BeytoJK Edit

    3 gün önce

    @Mete Han bak knk ciddiyim ciddiyim bruh moment

  • Mete Han

    Mete Han

    3 gün önce

    @BeytoJK Edit çok Sağolun BeytoJK Edit efendi, bu sözleriniz beni ve oğlumu çok etkiledi Allah kabul etsin.

  • BeytoJK Edit

    BeytoJK Edit

    3 gün önce

    @Mete Han d-dostum babanın numarasını ver onu arıyacam ve oglunuz cok zeki okul onu hak etmiyor dicem tarih icin cooook zekisin.

  • Barış Kama
    Barış Kama2 aylar önce

    Savaş,savaşmayana hoş gelir. Erasmus Size savaşın bir gününü gösterseydim diğerini görmemek için Tanrıya yalvarırdınız. Napoléon

  • Ryu Sagat

    Ryu Sagat

    Aylar önce

    Doğru lan

  • Yusuf

    Yusuf

    Aylar önce

    Aynen öyle

  • Güney Özdemir
    Güney Özdemir2 aylar önce

    Ortaokuldayken tarih sınavına çalışmak için TRburn 'da gezinirken senin videona rastlamıştım. Sene 2018 'di galiba. Senin videon o kadar sürükleyici ve güzel anlatılmıştı ki ben sınavdan 95 ve 100 aldım. Her videonu izliyorum. Ve gerçekten bizim dilimizden anlatıyorsun. Sana minnettarım 🙏

  • Sinan Engin’in fıkrasına gülmeyen Ahmet Çakar

    Sinan Engin’in fıkrasına gülmeyen Ahmet Çakar

    Aylar önce

    @Yusuf Kesinlikle doğru çocuklar hayatı tozpembe sanarak büyüyor beni olgunlaştıran savaştır 2. Dünya savaşı kendimi hep orda savaşan askerler yerine koyarım

  • Yusuf

    Yusuf

    Aylar önce

    @A. A. Ayrıntılı bir şekilde müfredatta yok halbuki insanlık tarihinin en önemli savaşı

  • Yusuf

    Yusuf

    Aylar önce

    @A. A. Senenin sonlarına doğru az bişe gösteriyolar o kadar

  • PoV

    PoV

    Aylar önce

    trburn.info/ex/video/d3TPhmmupaxmiHo

  • SPARTAN TR

    SPARTAN TR

    Aylar önce

    @A. A. 1 satır vardı biz 8.sınıfken ww2 ile alakalı

  • Turgineer
    TurgineerAylar önce

    6:21 "Bu adamların tesisleri kalın, yürekleri kuzu etindendi." -Yusuf Kayaalp

  • Mei Misaki
    Mei Misaki2 aylar önce

    2:56 Hirohito değil. Meiji döneminden beri Japon İmparatorluğunda başbakan bulunmaktadır. Ne kadar başbakan olsa da İmparatorun sözü daha üstündü tabii. Ancak Hirohito'nun döneminde yani resmi adıyla Shouwa döneminde Hirohito başbakanların kuklası haline geldi bir nevi. Japon İmparatorluğunun o yıllardaki de facto lider(ler)i Hirohito değil Başbakan Hideki Tojo başta olmak üzere bakanlar, generaller ve amirallerdi. Elbette ki savaşın başında Hideki Tojo başbakan değildi. Kendisi 1940'tan itibaren teslimiyete kadar başbakandı. Ancak Hideki Tojo'nun başbakanlığından önce de İmparatorluğun de facto lider(ler)i milliyetçi bakanlar, generaller ve amirallerdi. Ne kadar dediğin tam doğru olmasa da Japon İmparatorluğunun özellikle Modern Japonya Döneminde karışık bir durumda olması sebebiyle ciddi bir araştırma istemektedir. Ancak senin yaptığın videonun daha çok basit ve kısa bir anlatım ve bir miktar da eğlence üzerine olmasından dolayı çok da önemli değil. Eğer ki yanlış bir üslup kullandıysam ya da pek muhtemel olmasa da hatalı bir bilgi verdiysem affınızı diliyorum. İyi seyirler dilerim. Ayriyeten bakmanızı önerdiğim şeyler: - 26 Şubat Olayı ve Kodoha Birliği (Hoi4'teki Japon İmparatorluğunda tarafsız yolu bu olayın alternatif tarihinden yapılmıştır.) - Tokyo Savaş Suçları Mahkemesi ve Hideki Tojo'nun İdamı.

  • Cemal6484 - 60

    Cemal6484 - 60

    Aylar önce

    @KemalistTürk harbi Hamına

  • KemalistTürk

    KemalistTürk

    2 aylar önce

    Bu ne olum yorum mu yapıyon destanmı yazıyon

  • Burak Akan
    Burak Akan2 aylar önce

    Yusuf bey hangisini yapmak istersiniz - 90'larda Olan Olaylar - Bülent Ecevit'in Hayatı -75 Yıllık Suriye Tarihi -87 Yıllık lrak Tarihi -Suriye İç Savaşı Olmasaydı -Türkiye'de Iraklı,Afgan,Filistinli,Suriyeli Mülteciler Olmasaydı -TL 1 Dolar Olsaydı

  • Süper Star

    Süper Star

    17 saatler önce

    o senin bildiğin youtuberlardan değil

  • YusuFKusuR

    YusuFKusuR

    25 gün önce

    Ağa alternatif tarih mi yapyoz ne yapyoz :D

  • Samet Can Yıldırım

    Samet Can Yıldırım

    Aylar önce

    O Sırada Stalin : Tasfiyee

  • montajizm

    montajizm

    Aylar önce

    tl bir dolar olsaydı nasıl bi cümle aq

  • Sishman

    Sishman

    Aylar önce

    hayır ww2 yapıcak o 15 tane daha

  • ARES
    ARES2 aylar önce

    abi senin videolarını bizim tarih öğretmeni derslerde açıyor acayip iyi anlatıyorsun (sınıftakileri abone olup like atması için örgütlüyorum) evet parantaz içini görmedik duymadık bilmiyoruz

  • TurkMapping

    TurkMapping

    Aylar önce

    öğretmen küfürlü videomu açıyor lan sınıfta :D

  • Avi Alper Alazraki
    Avi Alper Alazraki2 aylar önce

    Belli ki bu video avukatinin editleriyle hazirlanmis :) Her ulke karsilastirmasi aslinda Turkiye ile olan benzerlikleri ortaya koyuyorsun. Secimden sonra yapacagin videolari sabirsizlikla bekliyoruz

  • PatlıCan
    PatlıCan2 aylar önce

    Ya yusuf abi iyi hoşta 3 yıllık takipçin olarak kendi eleştirimi sana sunmak istiyorum abi 3 yıldır aynı videoları çekiyosun 2.dünya savaşı,Atatürk,kurtuluş savaşı vs daha farklı şeyler çeksen olmaz mı hiç öğrenmediğimiz şeyler rica ediyorum seviliyosun

  • Yav ASH
    Yav ASH2 aylar önce

    izleyici: bu kaçıncı 2. dünya savaşı vi- yusuf: evet

  • Yahya
    Yahya2 aylar önce

    İnsan bazen 3. Dünya savaşı çıksa da Yusuf'a malzeme çıksa demekten kendini alıkoyamiyor

  • Yahya

    Yahya

    2 gün önce

    @Bakkal Gazi olabilir. Bende call of duty şeklini duymuştum

  • Bakkal Gazi

    Bakkal Gazi

    2 gün önce

    Aynısını sledgehammer games versiyonunu duymuştum

  • Liva

    Liva

    Aylar önce

    sussy

  • Umut Bayrak

    Umut Bayrak

    2 aylar önce

    Ama adamın videolar çok iyi

  • ismail

    ismail

    2 aylar önce

    Sjsjjs

  • Mert Tekin
    Mert Tekin2 aylar önce

    Ceza: ''Tek rakibim, sponsor tanıtımı yapan Yusuf Kayaalp. ''

  • Berat Demir
    Berat Demir2 aylar önce

    Ben sizi 2 3 senedir takip ediyorum kendinizi tekrar etmeye başladınız bence yeni fikirler bulabilirsiniz

  • Şeref Efe Coşkun
    Şeref Efe Coşkun2 aylar önce

    Kral khusçev'in dönemini anlatsan da bi keyfimiz yerine gelse bea!

  • Mucizat-ı Tevarih
    Mucizat-ı Tevarih2 aylar önce

    "Video hızını 2 yapın, videoyu tanınmaz bir hale getiriyim." Yusuf Kayaalp

  • Burak
    Burak2 aylar önce

    Adam Silivri'den video atıyor helal olsun reis seninleyiz

  • Rabia Baran

    Rabia Baran

    2 gün önce

    @Kemal ve oyunbozan✓ öyle randommu olur

  • Kemal ve oyunbozan✓

    Kemal ve oyunbozan✓

    Aylar önce

    Aajajajajajajz

  • Serhat Süsli

    Serhat Süsli

    Aylar önce

    Ben duydum reklamıda gardiyanlar iletmiş

  • sadiq eliyev
    sadiq eliyev2 aylar önce

    Tarihdeki tüm olaylarin videosunu yapıb, tarih tekerrürden ibaretdiri yaşatan adam gibi adam..

  • Özkan Öztürk
    Özkan Öztürk2 aylar önce

    Aga sen eskiden daha güzel bir sunum yapıyordun (geçen yıl) lütfen o haline geri dön daha güzel bir şekilde akılda kalıyor ☺️

  • ALİ Mehrəliyev
    ALİ MehrəliyevAylar önce

    Azerbaycandan selam 🇦🇿☪️. Eski Rus büyükelçisi Vasily Istratov, "Azerbaycan'ın doğal petrol rezervleri olmasaydı, II. Dünya Savaşı'nda zafer olmazdı" dedi.

  • CELAL ARAS
    CELAL ARAS2 aylar önce

    Eline sağlık Yusuf abi efsane videolar yapıyorsun seni çok seviyorum muhteşemsin

  • Muhammed Yasin Kadıoğlu
    Muhammed Yasin Kadıoğlu2 aylar önce

    Abi adam 4.kez 2.dunya savaşı çekiyor ve ben genede izliyorum

  • PoV

    PoV

    Aylar önce

    @kaskaykan a ndjdjdjsjskks

  • PoV

    PoV

    Aylar önce

    @Eray Bakacak 👌 ayn

  • kaskaykan a

    kaskaykan a

    Aylar önce

    Verin oyu görün yolu

  • Eray Bakacak

    Eray Bakacak

    Aylar önce

    @PoV güzel video

  • PoV

    PoV

    Aylar önce

    trburn.info/ex/video/d3TPhmmupaxmiHo

  • İsimsiz Şahıs
    İsimsiz Şahıs2 aylar önce

    Abi sayende daha 7. Sınıftan 2. Dünya Savaşı'nın ne olduğunu anladım çok sağ ol :'>

  • AYKUT AMA UÇ YİYEN
    AYKUT AMA UÇ YİYEN2 aylar önce

    6:03 GAREN ULTİSİ ATAN YUSUF KAYALP

  • Deniz Anıl
    Deniz AnılAylar önce

    Yesss 3 yıllık takipçim video atmış. Kral ger dönmüş abi sayende sosyal sınavım iyi geçdi sen bana tarihi sevdirdin bende sevdim sayende iyi geçte Abi Allah ne muradın varsa versin çok tşk video attığın için sevindim

  • John Worthy
    John WorthyAylar önce

    Hem tarih öğreniyorum hem de eğleniyorum. Seni bütün kalbimle tebrik ederim!

  • Eren Bölen
    Eren BölenAylar önce

    Diğer 2.Dunya savaşını zaten 84377472 kere izlemeye rağmen bunu da izledim. Daha kaç kere yapıcaksın abi ? Neyse izleriz

  • Mehmet Can Kayıkcı
    Mehmet Can Kayıkcı2 aylar önce

    Konun bitmiştir o sırada Yusuf Kayaalp; 2.DÜNYA SAVAŞINA HOŞGELDİNİZ!!

  • Bedirhan Gök
    Bedirhan Gök2 aylar önce

    Keşke Matematik, Fizik, hocalarımızda bize böyle anlatsaydı hemen anlardım

  • KOMEDİ MİZAH
    KOMEDİ MİZAH2 aylar önce

    Türkiye'nin ekonomisi hakkında video at Daha sık video bekliyoruz

  • Bluma Sorchur
    Bluma Sorchur2 aylar önce

    Abi Türkiye gibisin, yıkılmıyorsun.

  • Sun-Dwich

    Sun-Dwich

    21 gün önce

    @有點想我們的朋友們都 3 yilda duzeldi adamlar hitler gelince

  • Deniz Akdeniz

    Deniz Akdeniz

    Aylar önce

    @Kaan zıbab31 tek yumrukluk velet Kaan sanaldan millete kafa tutuyordur

  • Mehmet Çelebi

    Mehmet Çelebi

    Aylar önce

    @Kaan zıbab31 Türkiye yıkılmaz! Nereden Duydun bilmiyorum ama eğer şüphe duyuyorsan İstiklal Marşı'nın ilk cümlesini tekrar tekrar oku çünkü ben senin Türk olduğundan şüphe duyuyorum

  • Kaan zıbab31

    Kaan zıbab31

    Aylar önce

    Lan sie

  • Mehmet Çelebi

    Mehmet Çelebi

    Aylar önce

    @Furkan Uzuncelebi Korma, Sönmez Bu Şafaklarda Al Sancak! 🇹🇷

  • Furkan Aslan
    Furkan Aslan2 aylar önce

    Abi farkettim her yıl bi ikinci dünya savaşı videosu çekiyosun seri yaptın iyice 😂

  • Yavuzhan Sevinç
    Yavuzhan SevinçAylar önce

    Abi senin eğlenceli ve bilgilendirici bir anlatımın sayesinde tarihe merakım arttı ve İnkılap sınavından 100 aldım

  • Boran Bozano
    Boran Bozano2 aylar önce

    Artık Diğer 2. Dünya Savaşı Videolarını 200 defa izlememe gerek yok Bu videoyu 200 defa izlemeliyim

  • yıldırım yazar
    yıldırım yazarAylar önce

    Ya yusuf abi iyi hoş anlatıyosunda şu tarihimizin en büyük zaferlerinden olan NİĞBOLU savaşınıda basit bir anlatımla özetlesen çok güzel olur be.

  • Le'chan
    Le'chanAylar önce

    Asla bitmeyen şeyler: Acunun siyah tişörtleri Yusuf kayaalp & WoT Yusuf Kayaalpin 2. Dünya savaşı videoları

  • Muhammed Hamza
    Muhammed Hamza2 aylar önce

    İlk başta part part anlatan, yetinmeyip tek parta döken onunla da yetinmeyip tek partı hızlandırılmış şekilde anlatan adam gibi adam Yusuf Kayaalp

  • Emir Bostan

    Emir Bostan

    2 aylar önce

    Ama işte çok üstün körü be

  • Dadaş Cavadov
    Dadaş Cavadov2 aylar önce

    Adam gibi adam!!!! Sponsor babasi Kral kanalardan en iyi video ve sponsor olarak en iyi iki kanaldan birisin diyerise maxmarine amma sen babasisin devam ve inşallah mahkeme işinde tam şeklide çozersin ve sana bida bulaşmazlar

  • Yiğit Alp
    Yiğit AlpAylar önce

    Abi inşallah dava durumun iyidir Allah yardımcın olsun ❤

  • CELAL ARAS
    CELAL ARAS2 aylar önce

    #kayaalpgörbizi abi lütfen şu videoları yaparmisin Petrovaradin muharebesi Alman devrimi 1. Murad hayatı Yıldırım bayezid hayatı Göktürk tarihi Anadolu Selçuklu tarihi Kıbrıs iç savaşı

  • Phantom
    Phantom2 aylar önce

    Mükemmel olmuş başarılarının devamını dilerim.Umarım daha iyi yerlere gelirsin birde davana üzüldüğümü bildireyim senin arkandayım yapabileceğim birşey varsa lütfen söyle.

  • Mehmet Yiğit Kahyaoğlu
    Mehmet Yiğit Kahyaoğlu2 aylar önce

    Yine bir Yusuf Kayaalp videosu ve yine eğlence vakti. Teşekkürler

  • ᗷᒪᗩᑕᛕᗝᑌ丅
    ᗷᒪᗩᑕᛕᗝᑌ丅2 aylar önce

    ya bir kral viedo daha! adamsın abe seni seviyoruz davanda yanındayız #yanındayızkayaalp

  • Poyraz Keskin
    Poyraz Keskin2 aylar önce

    Yusuf Kayaalp artık yine nostalji videolara geri dönüyor, bu harika !!!

  • Mr. Piglin Brute
    Mr. Piglin BruteAylar önce

    tarih hocamıza bu kanalı tavsiye ettim artık her dersi senden dinliyoruz :D arada küfür argo çıkıncada sanki siz hiç söylemiyorsunuz diyor hocamız kafa adam :D

  • Oğdel (𐰆𐰍𐰓𐰠) 🇫🇮
    Oğdel (𐰆𐰍𐰓𐰠) 🇫🇮Aylar önce

    WW2 çok zevkli oluyor, devamı gelmeli.

  • Ali Osman Ünal
    Ali Osman ÜnalAylar önce

    Değerli Yusuf Kayaalp Senin sayende Tarih öğreniyorum.Ve senin sayende Tarih dersini seviyorum.Çok teşekkür ederim.

  • lightning winner
    lightning winner2 aylar önce

    herzamanki gibi güzel bir video.Elinize sağlık

  • ATOM
    ATOM2 aylar önce

    2. Savaşı videoları çok zevkli oluyor biraz daha yapılabilir .

  • İsmail Yavuz

    İsmail Yavuz

    Aylar önce

    @Dolly Ama Yaramaz Kedy hoşuna gidebilir.Zaten tarihe ilgisi olmayan birini tarihe ısındırmak için Yusuf Kayaalp uygun bir kanal ama tarihi çok seven,zaten halihazırda tarih bilgisine sahip insanlar için Yusuf Kayaalp boş bir kanal.

  • Dolly Ama Yaramaz Kedy

    Dolly Ama Yaramaz Kedy

    Aylar önce

    @İsmail Yavuz benim hoşuma geliyo bazıları uyuya uyuya veya çok uzun video yapıyor o yüzden yusuf kayaalp

  • İsmail Yavuz

    İsmail Yavuz

    Aylar önce

    @Eren Çetin evet Dft tarih harikadır.Yusuf Kayaal çok yüzeysel ve ciddiyetsiz anlatıyor konuyu.

  • uͣ̔̂s̴eȓ

    uͣ̔̂s̴eȓ

    Aylar önce

    @Eren Çetin evet Yusuf biraz yüzeysel anlatıyor

  • Eren Çetin

    Eren Çetin

    2 aylar önce

    Bu kanaldan ayrıntılı video bulamazsın. Eğer gerçekten merak ediyorsan, DFT Tarih izleyebilirsin.

  • TARİH DURAĞI
    TARİH DURAĞI2 aylar önce

    Hoi 4 efsane bir oyun be 3 haftada 130 saat oynadım.

  • guapo yr
    guapo yr2 aylar önce

    altyazı ekleyip ,ülkelere göre başlık hazırlasan daha iyi gelişim sağlarsın

  • Berkay Farsak
    Berkay Farsak2 aylar önce

    2x hıza alıp 3x hızda dinliyorum süper oluyor tavsiye ederim

  • Hakan Karatas
    Hakan Karatas2 aylar önce

    senin avukatının Burhi abi olduğunu daha yeni öğrendim, bundan sonra seni daha da severek takip ediyorum ^_^

  • Borussia Dortmund.74
    Borussia Dortmund.742 aylar önce

    Güzel bir video olmuş, elinize sağlık

  • Ottoman Empire
    Ottoman EmpireAylar önce

    Zamanında herkesin korktuğu Stalin'i çizimleriyle Gürcü lokanta garsonuna çeviren koca yürekli Yusuf'a selam olsun

  • Berkan Karabulut
    Berkan KarabulutAylar önce

    *Abi Türkiye gibisin, yıkılmıyorsun.*

  • ALFA_PUBG
    ALFA_PUBGAylar önce

    Abi sayende 2 sınavdansa 100 aldım çok sağol videolarından vaz geçilmiyor Helal olsun.😁😁

  • LDP seçmeni
    LDP seçmeni2 aylar önce

    Aslında WW2 tam olarak böyle geçti 🌍🆚🇩🇪

  • Adler

    Adler

    Aylar önce

    ​@WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE knk sen hitlerin gerçekte yaptığını oyunlarda bile yapamazsın birisin ne diye hitlere mal diyon çok kötü durumda olan almanyayı kalkındırdı tüm dünyayı sikti attı ve sen adama mal diyon bravo harbi çok iyi kafalar var

  • Adler

    Adler

    Aylar önce

    @Emre reis aslında molotov ribbentrop paktını ilk bozmaya çalışan ülke sovyetler birliğidir çünkü besarabyayı işgal ederek bir alman müttefiki olan romanyanın topraklarını işgal etti bu da sovyetlerin ilerde almana savaş açacağını paktı bozacağını gösteriyor zaten biraz az hoi 4 oyna

  • Adler

    Adler

    Aylar önce

    @Sun-Dwich saldı diye birşey yok sen olayı çok yanlış anlamışsın

  • Emre

    Emre

    Aylar önce

    @Sinan Engin’in fıkrasına gülmeyen Ahmet Çakar öyle doğru takdir-i ilahi

  • Sinan Engin’in fıkrasına gülmeyen Ahmet Çakar

    Sinan Engin’in fıkrasına gülmeyen Ahmet Çakar

    Aylar önce

    @Emre O işler öyle olmuyor işte ona bakarsan dunkirk te 1 gün beklemek yerine erken saldırsaydı 400k askeri delil deşik edipte savaşı kazanabilirdi bir sürü neden sayabiliriz böyle

  • Gerçek Yüzünü Göster
    Gerçek Yüzünü GösterAylar önce

    Abi tarihten senin sayende 100 aldım kral adamsın.

  • Recep Kurt
    Recep Kurt2 aylar önce

    Hocam video çok güzel olmuş eline sağlık ama eski tarzınla biraz daha yavaş anlatır mısın? Böyle fazla hızlı oluyor animasyonalara da yetişilmiyor

  • Halil ŞEN
    Halil ŞENAylar önce

    Videolar böyle uzun olsun ,gene güzel iş çıkmış

  • RedTV34
    RedTV34Aylar önce

    Stalin bir askeri çağırır. Stalin: Gel buraya esger! Esger: Emredin mareşalim! (Selam durur) Stalin: Rahat! Esger:*ellerini yanına indirir* Stalin: Hm.... Dur bir bakayım... Esger:? Stalin: Askerler! Vurun şu haini! Gözünün üstünde kaşı var bu şefersizin! (true story)

  • Sanal DÜNYA
    Sanal DÜNYA2 aylar önce

    Yüksek derecede yakışıklı ve karizmatik Yusuf Kayaalp abimiz hapisten bile videoatıyor müthiş biri (sj)

  • Davit Mahanda
    Davit MahandaAylar önce

    Verin yetkiyi görün etkiyi ☺️

  • mete b
    mete bAylar önce

    Yani burdan anlıyoruz ki güç zehirlenmesi doyumsuzluk kaybettiriyor. adam gibi kazandıklarına sağlam savunma yapıp sağlam müttefik edinseymiş Rusyayı belki şuan çok farklı bi dünya düzeni vardı.

  • Ilgaz Ozkan
    Ilgaz Ozkan2 aylar önce

    Bahsedilen Kızıl Napolyon lakaplı Mareşal Mikhail Tukhachevsky hakkında çoğu askeri uzman ve askeri tarihçi arasında eğer büyük temizlikte öldürülmeseydi ve kendisinin taktikleri kullanılsaydı Alman ordusunun Kiev'e bile girememeyeceği hakkında tartışmalar var. Siz ne düşünüyorsunuz?

  • Cesig Official
    Cesig OfficialAylar önce

    Abi Sağolasın Sayende Tarihten Geçiyorum 😂

  • Arda Türker
    Arda Türker2 aylar önce

    Doların zirveyi gördüğü bu günlerde bir Yusuf Kayaalp videosu geldi ve dedi ki: -TASFİYE

  • Muzaffer Türkoğlu
    Muzaffer TürkoğluAylar önce

    Alman bayrağının anlamı Siyah: çok kara günler geçirdik Kırmızı : çok kan döktük Sarı: şimdi şafak vakti Adamlar 2 Dünya savaşına girdiler 2,sinde de kaybettiler şuanki durumu hala iyi ne adamlar ama

  • Uchiha Obito
    Uchiha ObitoAylar önce

    Abi eskisi gibi daha yavaş anlatımın daha çok hoşuma gidiyo:')

  • Sıla
    Sıla2 aylar önce

    Fazla hizlandirilmis bence arada bi nefes al abi😅

  • ÖZGÜR Durgun
    ÖZGÜR Durgun2 aylar önce

    9:55 Stefan berg suikasti ya da operation valkür savaşın başında DEĞİL, 1944 yılında yani savaşın son yıllarında olmuştur.

  • yunus pehlivan
    yunus pehlivanAylar önce

    Hitler saldırmaya hazırlanırken, Stalin “Almanlar bizi kıskanıyor..” diyordu 😜😜😜😂😂 (bunu ben salladım)

  • BETA KULÜBÜ
    BETA KULÜBÜAylar önce

    emeyine sağlık yusuf reis

  • Mustafa Kürşat
    Mustafa Kürşat2 aylar önce

    Önce video hızını 1.5ta unuttum sandım sonra yusuf'un hızlandırılmış video yaptığını hatırladım.

  • The Corporal
    The Corporal2 aylar önce

    Vay yıllar sonra tekrar bir 2. Dünya Savaşı

  • MİKAİL BS

    MİKAİL BS

    Aylar önce

    @Arda Gökdağ o zaman patlamaya devam 😎😎

  • Arda Gökdağ

    Arda Gökdağ

    Aylar önce

    @MİKAİL BS tmm 👍 alınmadım zaten 😀

  • MİKAİL BS

    MİKAİL BS

    Aylar önce

    @Arda Gökdağ bak sen kanka 3.dünya savaşı demişsin ama öyle değil,2.dünya savaşını 3 kere çekmiş bende senin dediğine bruh olarak yazık kafana dedim yanlış anlama

  • MİKAİL BS

    MİKAİL BS

    Aylar önce

    @Arda Gökdağ kanka ben toxic insan değilim bak anlatim

  • Arda Gökdağ

    Arda Gökdağ

    Aylar önce

    @MİKAİL BS gerçekler acıdır ama doğrudur

  • Beytullah Birkanım
    Beytullah Birkanım2 aylar önce

    Abi sırf sen daha çok video at diye her hafta sponsor olucam😁

  • Murat ALPARSLAN
    Murat ALPARSLAN2 aylar önce

    Sevgili yusuf kaya alp bu hızlı videolar güzel lakin bence seni yansıtmıyor eski halin daha iyidi sanki arada eskisi gibide çekersin inşallah

  • Azize Şahin
    Azize ŞahinAylar önce

    Aga bide haçlı seferlerini anlatsan çok müthiş olur +1'leyelim arkadaşlar yorum görünsün:)

  • Cruel Demon
    Cruel DemonAylar önce

    6:03 -Yeter artık ordunun içinden geçtin! Stalin:TASFİYE!

  • Emirhan Dede

    Emirhan Dede

    Aylar önce

    🤣

  • Yoldaş Moscow
    Yoldaş Moscow2 aylar önce

    11 ay ne çabuk geçti xd, ve yine ww2 videosu yıkılmıyorsun

  • İtachi
    İtachiAylar önce

    Almanlar Gibi Yıkılmıyorsun aksine güçleniyorsun.

  • mitos
    mitos24 gün önce

    şu zamanlarda yakın zamandan olayları el alıyorsun ancak dinlerin tarihi ile ilgili video yaparsan çok çok güzel olur

  • mitos
    mitos24 gün önce

    şu zamanlarda yakın zamandan olayları el alıyorsun ancak dinlerin tarihi ile ilgili video yaparsan çok çok güzel olur

  • mitos
    mitos24 gün önce

    şu zamanlarda yakın zamandan olayları el alıyorsun ancak dinlerin tarihi ile ilgili video yaparsan çok çok güzel olur

  • burak aydın
    burak aydın4 gün önce

    bizim tarih hocası 1 yılda anca anlatır bunu adam gelmiş 15 dk da anlatıyor aklım almıyo

  • emin
    eminAylar önce

    Aslında video Türkiye'yi anlatıyor 1 ekonomi 2001 2008 2 askeri 2013 -2016 3 toprak Suriye emeği camisi ( 82 Musul 83 Şam )

  • ghost rider
    ghost rider2 aylar önce

    Tarihe bu kadar çok ilgi duyduysam sebebi YUSUF KAYAALPTİR.

  • Emir Bostan
    Emir Bostan2 aylar önce

    Çok üstün körü anlatmışsın be diğer 2.dünya savaşı Vidosuna göre ama stalin in nasıl başa geldiğini anlatman iyi olmuş ama onun dışında çok üstün körü mesela Fransa savaşı Hitlerin balkanlara dönüp ultimatom atması Norveç harekatı ve japonlar ın ve italya'nın yaptığı şeyler çok üstün körü anlatılmış diğer video daha detaylıydı bence

  • Ulaş BELGE
    Ulaş BELGEAylar önce

    3:36 türkiye durumunu kısaca ve iyi bir mesajla anlatımı bu kadar iyi olamaz aq

  • mami
    mamiAylar önce

    inkılap sınavı yaklaşıyor o yüzden YUSUF KAYALP İZLİYORUZ (Adamsın abi severek izliyorum)

  • Tolga Güldütuna
    Tolga GüldütunaAylar önce

    Adam işi biliyor ya Almanya üstünden bizim son 20 yılı anlatıyor. ANLAYANA

  • RamonDeter
    RamonDeterAylar önce

    şu finaller beni benden alıyor.

  • Muffin
    MuffinAylar önce

    Verin oyu,görün yolu sözün bittiği yer...

  • Emre20
    Emre202 aylar önce

    Yine göndermenizi yapmışsınız sayın kayaalp:)